Bieži uzdotie jautājumi

"Stand By Me" ir jauna saziņas platforma, kas ļauj vienuviet atrast visu nepieciešamo informāciju par iegādāto iekārtu un risināt visas ar garantiju saistītās problēmas. Tā arī sniedz informāciju par to, kas ir jūsu pašreizējais servisa partneris, tāpēc gadījumos, kad jums ir jautājumi par jūsu iekārtu vai ar to saistītas problēmas, jūs ērti varat saņemt palīdzību. Jums tikai ir jāreģistrē sava iekārta tīmekļa vietnē "Stand By Me".

Mēs nepārtraukti pilnveidojam "Stand By Me" un papildinām to ar jaunām funkcijām, lai jums sniegtu labāku atbalstu un ekskluzīvas iespējas, kas nodrošinās ilgāku visefektīvāko jūsu iekārtas darbību, tādējādi dāvājot jums visaugstāko komforta līmeni. Reģistrējoties vietnē "Stand By Me", jūs garantējat sev ilgu sirdsmieru un ietaupāt izmaksas nākotnē.

Reģistrējot savu iekārtu, jūs varat sekot tās darbībai. Ja mums ir šie dati, mēs daudz ātrāk varam reaģēt gadījumos, kad uzstādītājam ir jādodas pie jums vai mums ir jāpasūta rezerves daļas jūsu iekārtai.

Kad reģistrējat savu iekārtu, jums par to ir pieejama informācija, jūs varat pagarināt savas iekārtas garantiju un sazināties ar saviem servisa partneriem.

Mēs pastāvīgi cenšamies uzlabot pakalpojumus, kurus "Stand By Me" platforma sniedz mūsu klientiem. Mums ir nepieciešama jūsu kontaktinformācija un noteikta informācija par jūsu iekārtu, lai mēs varētu nodrošināt jums kvalitatīvu atbalstu un labāku saziņu ar jūsu servisa partneri.

Vietnē "Stand By Me" ir divas atsevišķas platformas, kas paredzētas sistēmu īpašniekiem un Daikin uzstādītājiem. Jūs varat reģistrēt savu produktu un izveidot kontu, lai piekļūtu savam personalizētam portālam. Tas ir iespējams, vai nu ievadot jūsu ekspluatācijas uzsākšanas kodu (to ir piešķīris jūsu Daikin uzstādītājs), vai atrodot savu izstrādājumu "Stand By Me" tiešsaistes katalogā.

Ja esat jau reģistrējies, varat vienkārši pierakstīties, izmantojot mājaslapā norādīto saiti, lai pārlūkotu un modificētu savu kontu un iepriekš uzstādītos izstrādājumus.

Daikin servisa partneris ir uzstādītājs, kuram ir plašas zināšanas par Daikin produktiem, to darbību un par Daikin klimata kontroles sistēmu uzstādīšanu un apkalpošanu.

Kad reģistrējat savu iekārtu portālā "Stand By Me", šīs iekārtas uzstādītājs automātiski kļūst par jūsu servisa partneri. Šis nozīmētais servisa partneris turpmāk būs atbildīgs par jūsu iekārtas apkopes un remonta darbu veikšanu. Pēc sasaistes ar konkrētu servisa partneri jūs vienmēr zināsiet, kur jāvēršas, ja ar jūsu iekārtu kaut kas nav kārtībā.

Lai norēķināšanās procesa laikā mainītu kredītkartes numuru, atveriet norēķinu lapu un dodieties uz maksājuma veida sadaļu, atlasot paketi, kurai vēlaties pieteikties. Apstipriniet visus datus un dodieties uz detaļām. Ja viss ir pareizi, dodieties uz pasūtījuma pārskatu un izvēlieties maksājuma veidu. Kad esat izdarījis izvēli, noklikšķiniet uz "Pasūtīt tūlīt" un sniedziet visu nepieciešamo informāciju par kredītkarti, no kuras vēlaties iekasēt maksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka kartes maiņa ir iespējama ikreiz, kad tiek veikts jauns pasūtījums.